Tier-3 країни вважаються «смачним шматком» для багатьох вебмайстрів 🤑. Велика кількість азартної аудиторії та дешевий трафік дозволяють утримувати високі об’єми з стабільним ROI. Для багатьох команд ці країни забезпечують значну частку всього трафіку, що заливається.
Однак специфіка роботи з дешевими гео полягає в тому, що витрати на оренду додатків можуть з’їдати значну частку прибутку 🚨. Це відбувається через низькі CPA ставки і слабку конверсію install2dep (від установки до депозиту), що характерно для Tier-3 країн.
Ключовий фактор – ціна інстала 📊
Один із найважливіших показників, який впливає на прибутковість заливу — це вартість за інсталл, яку потрібно сплачувати постачальникам додатків. Середня ринкова ціна за установку iOS-додатка в Tier-3 країнах становить $0,2.
В компанії Gambit Apps пропонують гнучкі ціни на інсталли залежно від гео 🌍. Ціна інстала в Tier-3 може становити всього $0,1. Здається, різниця всього в 10 центів, але давайте подивимося, як така незначна різниця може вплинути на фінальний прибуток від рекламних кампаній.
Приклад на кількох країнах Tier-3 🌐
Для прикладу розглянемо три країни:
- Замбія — одна з найнижчих ставок CPA, але високий конверт install2dep 🎰.
- Індія — країна з досить високою CPA для Tier-3, але слабкою конверсією install2dep 📉.
- Бангладеш — має середні ставки CPA та стабільний конверт 📊.
Замбія
- Середня ціна інстала: $0,3-0,4.
- Конверсія install2reg: 50%.
- Конверсія reg2dep: 20%.
- CPA ставка: $7-8.
Щоб отримати один депозит, потрібно залити 10 інсталів по ціні $0,35, що дає $3,5 за один депозит без урахування витрат на додаток. Якщо платити $0,2 за інстал, витрати на депозит виростають до $5,5, і чистий прибуток з депозита складе всього $1,5, а ROI — 27%. Якщо ж платити $0,1 за інстал, прибуток зростає до $2,5, а ROI — до 55% 📈.
Індія
- Середня ціна інстала: $0,5-0,6.
- Конверсія install2reg: 50%.
- Конверсія reg2dep: 6-7%.
- CPA ставка: $30-40.
Для отримання одного депозиту потрібно залити 30 інсталів по $0,5, що дає $15 за один депозит. Якщо знизити ціну інстала до $0,2, витрати на додаток будуть $6, і прибуток складе $9 з ROI у 42%. Якщо платити $0,1 за інстали, прибуток зросте до $12, а ROI досягне 66% 🚀.
Бангладеш
- Середня ціна інстала: $0,7.
- Конверсія install2reg: 45-50%.
- Конверсія reg2dep: 16%.
- CPA ставка: $18.
Щоб отримати один депозит, потрібно 12 інсталів по $0,7, що дає $8,4 на трафік. При ціні інстала $0,2, витрати складуть $2,4, і кінцева вартість депозиту буде $10,8, що забезпечить $7,2 прибутку з ROI у 66%. Якщо знизити ціну інстала до $0,1, прибуток з депозиту виросте до $8,4, а ROI — до 87% 💹.
Висновки ✅
Прибутковість заливу на Tier-3 країни через iOS-додатки залежить від багатьох факторів: конверсії продукту, якості креативів, витрат на Facebook та, звичайно ж, вартості оренди додатків 🛠️.
Оптимізувати більшість цих факторів буває складно, але найпростіший спосіб збільшити прибуток — знизити витрати на оренду додатків. Ми на прикладах показали, як перехід на гнучку ціну інстала може збільшити прибуток до 50%. Тож залишається тільки тестувати і порівнювати результати 💼📈!
Така зміна ціни на інстали може серйозно вплинути на ROI та загальний прибуток, особливо при роботі з Tier-3 країнами 🌍.
Post a Comment
0Comments