Header Ads Widget

Responsive Advertisement

Вова Gorgona Media: Саша Клім про роботу Masons Traffic і як відрізнити сильного байєра від звичайного




🎙 Гість заключного підкасту, записаного засновником Gorgona Media Володимиром Давидовим під час конференції МАС, — власник арбітражної команди Masons Traffic Саша Клім. «Масони» — одна з найстаріших арбітражних команд у гемблінговій вертикалі на території СНД. Вони володіють потужним UAC та великою експертизою у розробці мобільних додатків та ASO-просуванні 📱💡.

У подкасті Партнеркина Саша та Володимир обговорили, як з'явилася команда спікера, скільки часу потрібно тімліду, щоб оцінити арбітражника, і багато інших цікавих тем. 🎧 Відео можна переглянути на YouTube, а тут — прочитати транскрипцію подкасту. ✍️

Як стартувала команда Masons Traffic

🚀 Саша Клім розпочав свій шлях в арбітражі у 2015 році як соло-арбітражник. Як він жартує, у ті часи арбітраж більше асоціювався з судом, а не з трафіком. Команда Masons Traffic з’явилася через 4 роки, і спочатку у ній було троє партнерів, одним із яких був герой нашого матеріалу. У тому ж році в команді з’явилися байєри, які працювали на UAC, що за доходністю виявився кращим, ніж Facebook*. За словами Саші, в ті часи ROI досягав 70-80%. «Пік моєї команди і мого баїнгу — це 2020 та 2021 роки», — згадує спікер.

📈 У ті роки рекламодавці самі виходили на його команду, дізнавшись про джерела якісного трафіку. Капи зникали за один день. Йому доводилося тісно спілкуватися з афф-менеджерами, щоб отримати потрібну кількість капів хоча б на тиждень. На піку в його команді було 60 байєрів: 10 з них були топовими, ще 30-40 — середніми, а інші працювали в мінус. Весь цей колектив управлявся трьома тімлідами.

💼 Згадуючи початок свого шляху, Саша розповів, що починав з арбітражу через спам у ВКонтакте на товарку, а вже у 2019 році перейшов на всім відомий Facebook*.

Як Саша перезавантажив Masons Traffic

Криза в команді почалася після лютого 2022 року, коли Google припинив співпрацювати з користувачами з РФ. За словами Саші, 80% трафіку вони лили на Росію, і втрата такого обсягу трафіку й доходів негативно вплинула на мотивацію його та команди. Проте через два місяці він повернувся до арбітражу. Після відходу частини байєрів до інших команд Саші довелося будувати все з нуля, і першою дією було повне перезавантаження операційки. На виході команда отримала нові сервіси: розробку додатків, оренду додатків, магазин акаунтів і агентських кабінетів.

👨‍💼 Говорячи про агентські кабінети, Саша зазначив, що деякі компанії можуть збирати мінімальну статистику по клієнтах, але креативних рішень він не бачив. Щодо вартості агентських кабінетів для whitehat і blackhat, різниця є, але основний акцент робиться на відсоток бана. Нормальний показник для агентського кабінету — це 8-10%. Також треба враховувати, що якість кабінетів різниться між агентствами.

Як відрізнити хорошого байєра від середнього?

Саша вважає, що одного-двох місяців достатньо, щоб зрозуміти, чи є у новачка потенціал. Хороший байєр має бути креативним: «Якщо людина не креативна і працює тільки з тим, що їй дають, то це заливала. Арбітран повинен розуміти, де потрібно щось змінити, підходити творчо до процесу».

💼 На піку існування Masons Traffic середній вік байєрів був 20-30 років, а найбільш продуктивними були ті, кому 25-27 років. Вони не тільки приносили прибуток, але й підтримували корпоративну культуру.

UAC

📲 Оскільки команда Саші спеціалізується на UAC-трафіку, Володимир не міг не запитати про цей ресурс. Саша стверджує, що UAC піднімає додатки в пошуковій видачі, і головне — заливати якомога більше трафіку без зупинок, щоб органіка з'явилася через кілька тижнів після проливу.

Post a Comment

0 Comments